تاثیر خواندن دعا برآب+به فرموده امام علی آنچه از علم بهتر است تجربه است
 
nuclear.engineer.loxblog.com
سایت جامع مهندسی هسته ای وفیزیک هسته ای
 
 


به فرموده امام علی{آنچه از علم بهتر است تجربه  است}
   چند سال پیش یک محقق ژاپنی به نام پروفسور ماسارو ایموتو   Masaru Emoto تحقیقات گسترده ایی را در زمینه سلول های آب انجام داد . ایشان در سلسله مقالاتی که ارائه دادند مدعی شدند که ملکول های آب نسبت به مفاهیم معنوی تاثیر پذیرند . این نظریات که از سوی موسسات علمی مورد تا ئید قرار گرفته ، مبتنی بر برسی نمونه های فراوانی از کریستال های منجمد شده آب و مقایسه آنها با یکدیگر است .

پرفسور ماسارو ایموتو

          پروفسور ایموتو با انجام حدود ده هزار آزمایش از سال 1994 یافته های خود را طی مقالاتی بشرح : پیام هایی از آب 1 در سال 19999 ، پیام هایی از آب 2 در سال 2002 ، پیام هایی از آب 3 در سال 2004 و پیام هایی از آب  4 در سال 2008 میلادی  عرضه کردنند .

         ایشان گفتند بطور کلی چهار عامل بر روی آب تاثیر می گذارند و تغییراتی در آن ایجاد می کند .

1 . نامه برای آب

2 . نمایش تصویر برای آب

3 . پخش صوت برای آب

4 . خواندن دعا بر آب

           و در ادامه می گوید ، آب پیام مهمی برای ما داردو اینکه  نگاه عمیق‌تری به خودمان بیندازیم. زمانی كه با آیینه آب به تماشای خود می‌نشینیم، این پیام به طور شگفت‌آوری خود را شفاف و درخشان می‌كند. می‌دانیم كه زندگی بشرو گیاهان مستقیماً به كیفیت آبی كه در اطراف  یا درون شان وجود دارد وابسته است . شاید قبل از تحقیقات همراه با عکس جناب ایموتو این امر برایمان خیلی ملموس نبود ، اما بعد از دیدن تحقیقات ایشان بطور کلی نظر همه شما دگرگون خواهد شد ومنبعد با حس و احترام خاصی نسبت به تاثیرات متقابلی که شما بر آب و آب بر شما می گذرد برخورد خواهید کرد تا برکت بر جهان وجانتان جاری شود .  

            ایموتو ، تغییرات مولكولی آب را به وسیله تكنیك‌های عكسبرداری میكروسكوپ‌های الكترونیكی و مشاهده آن به صورت سند و مدرك درآورده است. از آنجایی كه فرم كریستالی آب هنگامی نمایان می‌شود كه آب منجمد شده باشد، به همین منظور وی قطراتی از آب را به صورت یخ درآورده و سپس آنها را در یك فضای تاریك میكروسكوپی مورد آزمایش كه از قابلیت‌های عكاسی برخوردار بوده، قرار داده است. تحقیقات وی، آشكارا تغییر شكل ساختار مولكول آب را به نمایش گذاشته است و اثر محیط بر ساختار آب را نشان می‌دهد.

          برف، بیش از چندین میلیون سال است كه بر زمین فرود می‌آید و همان‌گونه كه می‌دانیم، هر دانه برف‌، دارای شكل و ساختار خاص و منحصر به فرد است. با تبدیل آب به یخ و عكسبرداری از ساختار آن، شما به اطلاعات باورنكردنی‌ای آب دست پیدا می‌كنید.

          ایموتو ، به تفاوت‌های جالب‌توجهی در ساختار كریستالی و بلوری آب دست یافته است كه از منابع گوناگون و شرایط مختلف در روی كره زمین تهیه شده‌اند. آبی كه از نخستین محل خود از كوه جاری می‌شود و چشمه‌هایی كه جاری هستند، طرح‌های هندسی بسیار زیبایی از الگوهای كریستالی‌شده خود ارائه می‌دهند. آب آلوده و سمی كه از نواحی پرجمعیت و صنعتی به دست آمده است و آب راكد كوله‌های آب و سدهای ذخیره، به صراحت ساختارهای كریستالی تغییریافته و برحسب اتفاق شكل‌گرفته آب را كه به صورت بلورهای تخریب شده و نا منظم است، نشان می‌دهد.

         ایموتو معتقد است آبهایی جاری هستند منتهی از میان شهرها می‌گذرند نیاز شكل مولكولی زشتی به خود می‌گیرند. آبهایی كه راكند به دلیل راكد بودن زشت می‌شوند، چرا كه هستی با ركود مخالف است، آبهایی كه جاری هستند و از بین شهرها عبور می‌كنند به دلیل طیف غالب افكار منفی در شهرها واكنش منفی از خود نشان می‌دهند و به همین منظور ابتدا آب دریاچه‌ای به نام  بیواكو را مورد آزمایش قرار داد. این دریاچه  بزرگترین دریاچه در مركز ژاپن است.

1

 وی می‌گوید چون آب دریاچه ساكن است و حركتی ندارد، همین ركود باعث شده كه مولكول‌های آب زشت شوند. ایموتو سپس آب سد فوجی‌وارا  را مورد آزمایش قرار داد. شكل این بلورها همچون تصویر قبل نیست اما همچون آن نازیبا هستند .

2 

آزمایش بعدی از رودخانه‌ای به نام یودو در ژاپن انجام گرفت كه به خلیج اوزاكا می‌ریزد. این رودخانه از میان بیشتر شهرهای اصلی در كاسایی می‌گذرد .

3 

 ایموتو می‌گوید به دلیل این كه این آب از میان شهرها عبور می‌كند شكل مولكولی این آب به صورت تغییر كرده است . وی به این نتیجه رسیده‌است كه آب‌هایی كه تازه از چشمه‌ها و دل كوه بیرون می‌آیند، به دلیل این كه هنوز در معرض افكار منفی مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولكولی زیبایی به خود می‌گیرند .

آزمایش بعدی وی بر روی آب رودخانه‌ای به نام شیمانتو است. البته درست زمانی كه سرچشمه این رودخانه از كوه بیرون آمده است .

 5

 تصویر بعدی آب سرچشمه‌ رودخانه‌ای در ژاپن به نام سایجو است .

6

و اینك تصویری از كریستال آب‌های قطب جنوب كه در محیط طبیعی و دور از بشر قرار داشته اند .

          ایموتو می‌گوید به دلیل این كه این آب از میان شهرها عبور می‌كند شكل مولكولی این آب به صورت تغییر كرده است. ایموتو به این نتیجه رسیده‌است كه آب‌هایی كه تازه از چشمه‌ها و دل كوه بیرون می‌آیند، به دلیل این كه هنوز در معرض افكار منفی مردم قرار نگرفته‌اند ساختار مولكولی زیبایی به خود می‌گیرند.  ایموتو آزمایش های خود را فقط در ژاپن انجام نداد. وی به فرانسه رفت و آب سرچشمه رودخانه «لوردز» را آزمایش كرد. وی سپس آب دریاچه‌ای در برزیل را آزمایش كرد. ایموتو متوجه شد شكل های حاصل از آب‌هایی كه در شهرها مورد مصرف قرار می‌گیرند به شدت بی‌قواره و زشت هستند. نمونه‌ای از این آب :

7

آقای ایموتو معتقد است كه دعا بلافاصله بر روی مولكول‌های آب اثر می‌گذارد. وی به این نتیجه رسیده است كه دعا همه چیز را زیبا می‌كند و یكی از اینها آب است .  وی برای آن كه تأثیر دعا را بر روی آب آزمایش کند از عدهایی خواست در کنار سد فوجی وارا بایستند و دعا بخوانند و آب را قبل و بعد از دعا آزمایش کردند .

10

                            تصاویر قبل از دعا                                    تصاویر بعد از دعا

وی سپس آب دریاچه‌ای در برزیل را آزمایش كرد.

11

دریاچه برزیل بعد از دعا

پرفسور ایموتو همچنین معتقد است که دعا از راه دور هم موثر است . ایشان از ۵۰۰ نفر از اساتید معنوی خواستند که در روز معین و در ساعت مشخصی برای لیوان آبی که روی میزشان گذاشته اند دعا کنند .تصویر زیر مربوط به یک لیوان آب لوله کشی بعد از دعا ۵۰۰ نفر از این اساتید می باشد .

12

ایموتو معتقد است كه خلوص نیت در دعا بسیار مؤثر است. آنهایی كه خالص‌تر دعا می‌كردند شكل آب زیباتر می‌شود. وی به این نتیجه رسید كه در دعاهای گروهی از عده‌ای باشند كه افكار منفی داشته باشند تأثیر مثبت دعاهای دیگر از بین می‌روند.

          با توجه به عمومیت موسیقی درمانی، ایموتو  تصمیم گرفت ببیند، موسیقی چه اثراتی بر شكل‌گیری ساختار آب دارد. او آب مقطر را ساعت‌ها بین دو نفر كه در حال صحبت كردن بودند، قرار داد و سپس از كریستال‌های آن آب، پس از انجماد،‌ عكسبرداری كرد.  وی سپس تأثیر موسیقی‌های مختلف را بر روی آب آزمایش كرد و با نتایج جالبی مواجه شد كه تصاویر آنها را می‌بینید .

 14

تأثیر موسیقی پاستورال از بتهوون بر روی آب

14 

  آهنگ هوا برای ردیف جی از باخ

 15

تاثیر یک سمفونی موزارت

وی سپس برای آب مورد آزمایش موسیقی هوی‌متال پخش كرد كه تصویر زیر نتیجه این آزمایش است :

16 

به راحتی مشخص است كه كریستال‌های آب كاملا تخریب شده است. وی سپس این آزمایش را بر روی موسیقی‌های سنتی كشورهای مختلف انجام داد .

 17

                       تأثیر موسیقی سنتی بودایی                تأثیر رقص سنتی كاواچی در ژاپن

 

آقای ایموتو معتقد است نه تنها افكار و رفتار ما، بلكه نوشته‌های ما بر مولكول‌های آب تأثیر گذارند. به همین منظور آب را در ظرف شیشه‌ای ریخت و بر روی كاغذ عبارات مختلفی را نوشت و بر روی ظرف آب چسباند. وی عبارات مختلفی از قبیل اسامی شخصیت‌های خوب و بد و عبارات زشت و زیبا را امتحان كرد. سپس آب درون بطری را آزمایش می‌كرد كه نتایج زیر نمونه‌ای از آزمایش‌های وی است .

 18

                       با برچسب نوشته شادمانی                   با برچسب نوشته‌ آدولف هیتلر

19

                با برچسب عشق بین زن و شوهر                            با برچسب مادر

          وی نتیجه گرفت كه اگر به زبان‌های مختلف با آب برخورد شود، همه كلمات زیبا به همه زبان‌های دنیا نتیجه مثبت و همه كلمات زشت به همه زبان‌های دنیا بر روی آب نتیجه منفی می‌گذارند.

19

 با برچسب های متشکرم و به زبان ژاپنی هاری گاتو

 ایموتو متوجه شد كه عبارات امری تأثیر منفی بر روی آب می‌گذارند. به همین منظور بر روی ظرف آب نوشت .

19

       با برچسب حالم را بهم میزنی            با برچسب خودت را دوست داشته باش

           وی سپس كلمه عشق و قدردانی را در كنار هم بر روی ظرف آب چسباند وی می‌گوید كلمات زیبا یك واكنش زیبا نشان می‌دهند، اما اگر كلمات زیبا را در كنار هم قرار دهیم واكنش زیباتری نشان داده خواهد شد و همچنین متوجه شد كه اگر آب را نزدیك گل‌های معطر كنیم مولكول‌های آب سعی می‌كنند كه خود را شبیه به آن گل كنند.

20 

و وقتی روی بطری آب نوشتن عشق به خانواده مشاهده کردن آب بخوبی درک می کند که خانواده از سه رکن پدر . مادر و فرزند تشکیل شده و آنرا با سه بلور منطبق بر هم نشان میدهد که در شکل زیر مشاهده می کنید .

21

         پرفسور ایموتو به این نتیجه رسید كه همه ساختارهای زیبایی كه آب در مقابل مثبت‌ها از خود نشان می‌دهد، به صورت شش ضلعی هستند. آب به صورتی زنده و تأثیرپذیر به هر یك از احساسات و اندیشه‌هایمان پاسخ می‌دهد. كاملا روشن است كه آب به آسانی، ارتعاشات و انرژی محیطش را به خود می‌گیرد و جذب می‌كند؛ خواه آلوده، سمی یا راكد و كهنه باشد. كار غیرعادی  ایموتو ، نمایشی پرهیبت است و ابزاری قدرتمند كه می‌تواند، درك ما را از خودمان و جهانی كه در آن زندگی می‌كنیم، برای همیشه تغییر دهد. هم‌اكنون مدرك قوی و محكمی داریم كه می‌توانیم به طور مثبت، خود و سیاره خود را با انتخاب افكاری كه برای اندیشیدن برمی‌گزینیم و راه‌هایی كه این افكار را به فعلیت می‌رساند درمان نموده تغییر شكل دهیم و با انتقال انرژی مثبت به آب  و دیگر اجزاء جهان و تاثیر متقابل آنان بر روی ما برکت را در جهان بیرون و درون جاری گردانیم . 

و اما در مهم ترین بخش تحقیقات دکتر ایموتو که به دین اسلام مربوط میشود ، ایشان بعد از نوشتن جمله بسم الله الرحمن الرحیم بر روی بطری آب گفت " من اطلاعات زیادی در باره اسلام ندارم اما از زمانی که این بلور را دیدم در مورد اسلام کنجکاو شده ام "

الله

          و وقتی که شیشه آب را بر روی عکس کعبه قرار دادند و بعد از مشاهده تصاویر کریستال های آب پرفسور ایموتو گفت : بلور بدست آمده شباهت فوق تصوری با تصویری که به آن نشان دادیم داشت و آنچنان فضای تصویر را منعکس میکرد و باز تاب مشابهی از جو آنجا را القا مینمود که مرا دچار بهت و هراس کرد .

24 

          و زمانی که از آب زمزم نمونه گیری می کنند . پرفسور پس از دیدن تصویر آن گفت : این آب معجزه آسا که از دل بیابان می جوشید در هر با آزمایش ( چندین بار آزمایش تکرار شد و نتیجه یکسان بود که این تقریبا در دنیا بی نظیر بود ) بلورهایی تقریبا منطبق بر هم تشکیل داد و از خود می پرسیم چرا ؟؟؟؟

25 

           و آخرین عکس این پست مربوط میشود به پخش قرائت قرآن به همان شیوه معمول و پر طنین و بدون موسیقی متن بلور بدست آمده دارای شکلی حیرت انگیز و بسیار سمبلیک داشت که در زیر مشاهده می کنید . 

 24

ضمنا آقای ماسارو ایموتو مشغول تحقیقاتی بر روی اسلام و تأثیر مفاهیم اسلامی بر روی آب داشته است. وی بر روی پروژه‌ای فعالیت‌ تحقیق كرد كه بر اساس 99 نام خدا، 99 تصویر از آب را جمع‌آوری می‌كند. این هم نقل قول مستقیم مطلبی از سایت آقای ماسارو ایموتو در همین زمینه :

 That project is the 99 names of God in Islam. We are hoping to create a photograph book of crystals showing 99 different names of God. Below is a sample of how it looks like. There are 99 of those and we spend two years going through all of them. We formally asked Masaya to edit the design and hopefully the book will be ready within this year. With this I will debut my work in the Islamic world. I feel the increasing need to keep myself physically healthy for this.

ترجمه :

          این پروژه در اسلام "99 نام خدا" نامیده می شود. ما امیدواریم كه یك كتاب تصویری از كریستال ها چاپ كنیم كه 99 تا از اسامی خدا را نشان می دهند، شكل زیر نمونه ای از این است كه این كریستال ها چطور به نظر می آیند. از این كریستال ها 99 تا وجود دارند و ما 2 سال از وقتمان را صرف جمع كردن آنها كردیم ، ما به طور رسمی از "ماسایا" درخواست كردیم كه این طرح ها را دوباره تصحیح كند و ما امیدواریم كه این كار تا آخر سال به اتمام برسد. با این امر من اولین كار خود در دنیای اسلام را به انجام خواهم رساند. فكر كنم نیاز دارم خودم را از لحاظ جسمی سالم نگه دارم تا بتوانم این كار را به اتمام برسانم .

          دوستان عزیز ضمن تشکر از بذل توجه شما عزیزان و مطالعه این مقاله از شما دعوت نموده در مفاهیم این مقاله تعمق بیشتری بفرمائید و برخورد محترمانه تری با آب داشته و به هنگام نوشیدنش از او تشکر کنید و با بردن نام الله به آب خود برکت بخشیده تا آب هم به شما و گیاهتان زندگی سالم و پاک اعطا کند .     

ب
.

هفتاد درصد از بدن انسان را اب تشکیل داده است و ما در اینجا به همین مطلب بسنده میکنیم که اب در مقابل دعا و تلاوت قران چه واکنشی از خود نشان میدهد.

مولکولهای اب با خواندن دعا و تلاوت قران شکل زیبای پیدا میکنند: دکتر ایموتو در کنار سد فوجی وارا ازمایشهای انجام داده اند (وی در مرحله اول عکس از ابی که در سد جاری بود گرفت و برای بار دوم  از عده ای خواست در کنار همان اب دعا بخوانند واز مولکولهای ان اب عکس گرفت)

تصاویر زیر تصاویر قبل وبعد از دعا هستند که خود دلیل اثر دعا بر روی مولکولهای اب هست.

 

 

 

حال که هفتاد درصد از بدن انسان را اب تشکیل داده پس دعا و تلاوت قران در ملوکولهای ابِ در بدن اثار زیادی دارد.

پس اگر انسان  روزمره به یاد خدا باشد و با دعا وتلاوت قران مأنوس باشد اثرات ان را در روح خود حس میکند.

و همچنین عوامل دیگری هم به شادابی روح کمک میکند که ما در اینجا به همین بسنده کردیم.



نظرات شما عزیزان:

یه عاشق
ساعت22:13---17 شهريور 1392
این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:


((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ
امری و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ
العامین))

ترجمه:
منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن،
بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای
پروردگار جهانیان.

حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش

گشایش پیدا می کند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام و درود به همه دوستان عزیز و خوانندگان گرامی این وبلاگ با تلاش چند تن از دانشجویان هسته ای1- آقای دکترمهدی ادیبی دکتری(phd مهندسی هسته ای)- 2-خانم مهسا بلاغی3_خانم زینب خیری 4-خانم آسیه برومندی 5_خانم آزاده نظری 6-خانم فاطمه تورجی 7-خانم نجمه سلیمانی نژاد8-آقای بهزاد خسروپور9-آقای فرشاد احمدی10-آقای عمادالدین زارعی جهت آشنایی دوستان بارشته مهندسی هسته ای وپیشرفت های روز افزون کشور عزیزمان سرزمین پاک آریا در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای ایجاد شده است, به امید فردایی روشن NUCLEAR.ENG.Loxblog.COM
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهندسی هسته ای وفیزیک هسته ای ارسنجان فارس و آدرس nuclear.engineer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1